Lite sliten


Jahå då har jag inte haft tid att blogga något på ett tag nu, men jag har inte varit hemma på hela helgen. Känner sig lite sliten.

Jag har gjort en massa så jag börgar från börgan då...



Fredagen: skola sen hem. Ner till shadi och vidare till ishallen och kolla lite hockey.Där träffa man lite folk sen till bringade jag kvällen med sonny och shadi.

Lördagen: Uskavi läger med konfumationen. Det var fett kul, så kul har jag inte haft med Jennie,Hanna och Elin på länge. Gick upp ca sju och packa sen hämta Hannas pappa mig ca nio och så drog vi till uskavi. Sista passet på lägret va typ tolv på natten så det blev ju ganska sent för man gick ju inte och la sig så fort man kom in i stugan. Vi typ låg och skratta till tre. Kul var de. Både f-bro frövi & linde var med alltid kul att träffa lite nytt folk och så

Söndag: Vi gick upp för att äta frukost vid sju, sovmorgon för att vara på ett läger så det var väll bra. Lägret slutade fyra då pappa hämtade oss. En sak är säker helgen var bäst!


Resten av denna vecka har jag pluggat typ så har inget mer att skriva om. 
Nu ska jag kolla in vad som är på tv:n sen blir det sängen för mig.


                                     Här kommer en massa bilder från helgen ! (L)  



hockeyn i fredags
elinjennie & jag     hehe, no komplexno komplexkyrkan rings i ♥
hannastekaren

sorry kvaliten på bilderna, men jag använde ju mobilen så....


Ha det gött //Sara Kleber ♥




kommentarer

KOMMENTERA HÄR ♥

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

Din blogg(hemsida):

Din kommentar:

trackback