äntligen fredag !

 tjena bloggen 

  Nu sitter man och tittar på idol.
Med en stor skol godis. Faktiskt första avsnittet jag ser på den här säsongen. Idag gick vi strapatsen som är 7 km long med skolan, fett jobiggt.

Men man känner ju sig lite duktig efteråt, hehe. Jag gick med moa,ulrika & shadi  osv.
Moa hade med sig lilla teo. Sötare hund får man leta efter. 
Ahh nu ska jag fortsätta mysa sen blir det att tagga stan imorgon med min bästa shadi !
Ska bli skit kul. Har inte planera något att shoppa precis, men nått blir det nog alltid.

blir ett inlägg imorgon också !

godnatt så länge


jag ♥ godis

teo
teo

dogge




lots of love sara





   


kommentarer
posted by: Shadi

Söt du är, dagen va suuuuper! ♥

thih, Dogge & Theo är ju för fina (:

2011-09-24 @ 21:27:38
hemsida: http://shaaadis.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR ♥

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

Din blogg(hemsida):

Din kommentar:

trackback