Två ord, Big brother

Har inte bloggat på länge men det börjar bli trögt det här med bloggen och att jag känner mig tvungen att blogga hela tiden. Men jag har bestämt mig för att blogga när jag har lust för det. Lovet börjar imorgon så nice så jag vet inte vart jag ska ta vägen,hah! Har inget in planerat på lovet mer än att Shadi ska komma över på tisdag.
I lördags var jag och tjejerna hemma hos Hanna och käka middag och mös till det ordentligt till melodifestivalen, trevligt,trevligt!
Nu har jag och Lisa kollat på första avsnitet av big brother. Det är som reklamen säger man blir fast. Nu ska jag ställa klockan på 01.00 och se den sädningen då haha, vad gör man inte på lovet! ;)
Sov gott allihoppa!
Bild på mig och Lisa innan skolavslutningen.

kommentarer

KOMMENTERA HÄR ♥

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

Din blogg(hemsida):

Din kommentar:

trackback