Vill ha sommar väder på riktigt!

Tjoo på er!
Jag vill ha riktigt varmt väder nu på en gång de här känns inte som sommarlov när det är fes varmt och molnigt hela tiden.
 Det är så skönt med lov. Det går rätt sakta nu i början men snart så kommer jag kolla i kalendern o klaga på att de är så få veckor kvar till skolstart igen, jo jag känner väll mig själv "vettni"! 
Jag gör inte så himla mycket om dagarna jag är med min pojke o vi tar det bara lugnt och njuter av livet.;)
 Imorgon ska jag, min familj och några andra familjer dra och  bowla, käck tacobuffe´de ska bli kul! 

ses igen.. tänkte faktiskt ta i tag med det här med bloggen på allvar nu mera! ♥





kommentarer
posted by: Tove

Så fin gummsan :)<3

2012-06-15 @ 16:53:58
hemsida: http://hjeertafotboll.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR ♥

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

Din blogg(hemsida):

Din kommentar:

trackback