Tiden bara går.

Snart har mer än halva sommar lovet gått vilket ger mej det hemskaste som finns.. ångest. Har inte hänt så mycket på mitt sommarlov.. Jag har bara solat och badat. Fast det är ju alltid något.  
 
Tänker skriva lite om en sak jag ofta tänker på!   Det är många ungdomar som seriöst kastar bort sina liv på ingenting! Ja ni fattar nog vad jag syftar på fel umgängen och vad allt med de leder till. Man kan välja vilka man ska umgås med och varför välja helt fel? Bilda relationer med människor som som inte är bra för en. Jag är sjukt glad och tacksam över att jag haft det relativt lätt och haft bra, fina vänner och sluppit hamnat i problem. Önskar fler ungdomar kunde få ha det så.      
 
                                                                     ♥
 

kommentarer

KOMMENTERA HÄR ♥

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

Din blogg(hemsida):

Din kommentar:

trackback