Avslutning/bal

Jag slutade nian i torsdags. Det är en dag jag alltid kommer minnas. Känslorna var så enormt blandade. Glädjen av att veta att det stod ett så sjukt efterlängtat sommarlov på tur och att grundskolan låg bakom mig. Lyckan av att jag hade klarat av grundskolan.. och om jag får säga det själv, perfekt! Jag är faktiskt stolt över mig själv.  Ångesten och det som gjorde mig förvirrad var att alla skulle börja nya liv med nya skolor, nya vänner och att allt på högstadiet bara var slut.

 Avslutnings kvällen blev lyckad, alla var så fina och uppklädda. Jag kommer minnas högstadiet som en bra tid i mitt liv för jag fick dela den med en underbar klass och underbara människor. Visst det var absolut inte bra alltid men ofta och när jag väl var där så hade jag roligt.

 



kommentarer

KOMMENTERA HÄR ♥

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

Din blogg(hemsida):

Din kommentar:

trackback