Ricinolja

Hej! Jag fick hem ett paket på posten idag. Det innehöll som på bilderna visar Ricinolja. Oljan kan man använda som håroljekur. Det påstås att håret ska växa och bli fem gånger så långt, håret ska få mer glans och bättre kvalité. Jag har hört och läst mycket både dåligt och bra om produkten. Men jag känner att det är värt att testa. Jag har alltid viljat ha ett tjockt och långt hår och nu kanske det bli något åt det hållet, vem vet? Jag hoppas på det bästa!

Regnet smattrar mot mitt fönster.

(Syns kanske inte men det gör det)
Tjenare! Jag kom hem från pojken nyss men ska snart tillbaka igen. Sitter i min säng med datorn och tar det lugnt. Regnet bara öser ner. Var tvungen att åka hem och fixa saker inför imorgon. Det är ju skolstart, första terminen på gymnasiet för mig är faktiskt inte ett dugg nervös än men det kommer nog imorgon på bussen.

Hylla.

Ni ser ju vilket kaos jag hade, inga förvarings utymmen.

Fick plats med en massa saker i skåpet/hyllan från filmer till smink och skor mm.

16 Augusti

Hejsan! Jag tog en långpromenad för en stund sedan och nu ska jag snart ställa mig i duschen. För framåt kvällen ska vi polare ha tjej kväll. Det ska bli riktigt mysigt vi ska ses hos Jennie och käka tacos.  Snart börjar vi gymnasiet och vi splittras så vi måste ta vara på de gånger vi ses eftersom det inte kommer bli varje dag som vanligt längre.

(En gammal bild på mat, haha)

New in

//Shorta HM 149 kr//  //Linne MQ 49 kr//  //Topp BIK BOK 199 kr//
//Cardigan GINA TRICOT 199 kr   //Topp WEAR IT 20 kr//
Nu har jag lite nytt i min garderob. Det känns bra. Blev många toppar men det var svårt att inte köpa många för att de flästa var rea varor.

FRAPINO

Hejsan svejsan!
Sprang runt på Marieberg idag och oj vad jag shoppade! Det blev bara överdelar för byxor har jag redan beställt. Skit nöjd med alla inköpen. Jag lägger upp bilder senare någon dag för jag är hos David nu i några dagar så har inte tillgång till varken alla kläderna eller min dator. Imorgon ska jag och Davids familj till Karl Larsson gården. Det är ungefär som ett museum. Men aja ska sova nu godnatt på er alla!

Lisas match

Kollade på systers match igår mot Sköllersta den slutade 2-2. Lisa gjorde matchens försts mål.

Frukost

Godmorgon.. eller det är väl inte morgon nu men. Vet inte hur jag ska klara av att gå upp när skolan börjar när jag sovit till ca 11.00 hela sommarlovet. Kommer bil jobbiga mornar framöver känns det som. Åt frukost för en stund sedan snart slutar mamma jobba och då ska hon jag och Lisa åka in till Marieberg för att shoppa lite. Det behövs lite nytt till skolstarten. Ha en bra dag allihopa! ♥

If you can dream it you can do it.

Mupp bild från i somras , vill vara sådär brun!!

Utflykt.

I fredags var vi på en liten utflykt till Rusakula med min pojkväns familj. Det är en enormt fin utsikt från berget. Vi hade även tur med vädret det blev en mysig och minnesvärd kväll.

Det rullar..

Hejsan!
Som rubriken lyder så rullar det väl på hos mig. Det händer inte så mycket, känns det som. Lovet är snart slut och snart är man inne i dom vanliga rutinerna igen. Här kommer det lite bilder från Davids 19 års dag. Vi åkte till Gränna och på hem vägen stannade vi till och badade på Varamobadet. Där var det stört mycket folk hela den långa stranden var proppfull. Jag har varit där flera gånger men har aldrig varit med om att det har varit så mycket folk där. David fick en skjorta och ett par shorts av mig (de som han har på sig på bilden) visste inte vad jag skulle ge honom tycker det är svårt med presenter och överraskningar till killar men han blev nöjd så.