lite spontan bio med min shadi ♥

                                                                         
 Hej hopp!

I morse gick jag upp vid halv sju. Tog busssen halv åtta och kom till skolan halft död för jag kunde inte sova , sommnade inte för en typ tre. Skoldagen var väll okej. När jag och shadi satt ibussen på väg hem så fick shadi nån spontan ide´ om att vi skulle dra på bio i så så blev de. 
Tog bussen in och manmma hämtade oss. OMG, vad kul vi hade. Den människan är för go!  
Först gick vi till bion och tog ut biljetterna till tin tin i 3D, hah. Vi skulle från början se svensson svenson men den gick visst bara på hälgerna så då blev det tin tin. Efter det så skulle vi gå på stan lite hade ca en timme på oss innan filmen skulle börja.
När vi gick där så möter vi syster Emelie med Jenna så där stod vi och prata en stund. Sen fortsate vi jag köpte ett par örhängen på glitter. Filmen var riktigt bra för att va täcknad. Det är värkligen värt att kolla 3D för man får en helt annan uppfattining av filmen då. :) Kvällen var riktigt bra och imorgon väntar en så jävla uppskatad studiedag ska bli såå nice att kunna få lite sovmorgon för nu är jag riktigt slut. 

HA DET BÄST // SARA  ♥



bio

kommentarer
posted by: Anonym

hej,

Kuligt att få läsa din blogg.

sjukt fin bild på dig i slutet också.



kram :)

2011-11-10 @ 15:22:54
posted by: Toveee<3

haha första kommentaren var från mig (Tove) (a'<3

2011-11-10 @ 15:23:32
hemsida: http://heyytovzzy.devote.se

KOMMENTERA HÄR ♥

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

Din blogg(hemsida):

Din kommentar:

trackback