oh it's monday

Tjena,
 kom nyss på att det var måndag och snart lov så nice.
  Jag är helt död så det ska bli skönt med lite lov.
På lovet ska jag nog sova hos Elin och typ någon konfirmstionsgrej  annars blir det att sova länge på mornarna.
Eftter lovet ska min del av klassen ha sovmorgon på mondagar.Det ska bli så skönt.

Idag har jag  varit i skolan finns inte så mkt att säga om det precis. Nu ska jag snart käka lite sen drar jag ner till f-bro och träffa tjejerna och baka lite kladdkaka, mummmms! (L) 
just det jag skrev ju sist att det skulle blit lite ny deisign men jag har testat lite olika men blir inte nöjd det kommer väll sen någon gång. ;)
 
bjuder på lite
ego pix


 
HA DET BÄST
 //Sara ♥ 




kommentarer

KOMMENTERA HÄR ♥

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

Din blogg(hemsida):

Din kommentar:

trackback