Den som inga byxor har den får gå med rumpan bar!

Heejsan !
Nu sitter jag här och surar för mina favorit jeans sprak när jag satte mig i sängen. Vet f*n inte hur det gick till?? Så nu vill jag inte gå till skolan imorgon för dom andra jeansen jag har trivs jag inte i. Men man kan ju inte bara vara hemma för att man inte trivs i sinna kläder :( ååå jag kommer dö för jag älskade dom ju ♥ r.i.p mina jeans! Haha ni tycker säkert det låter skit töntigt och störd i huvudet men så känns det just nu= skit!:(

Var i örebro igår ju och handlade byrå till Lisa. Men dom var på rea så det blev en till mig med, jihoo! Får väl glädja mig åt den en stund. Men när jag tänker på byrån så tänker jag på mina jeans :( Ah,ja ni vill nog inte höra på mitt syk bryt någe mer så ni får ha en bra kväll
 kram // Sara ♥



så blev det!


kommentarer

KOMMENTERA HÄR ♥

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

Din blogg(hemsida):

Din kommentar:

trackback