15 år!!

Ja idag blev jag femton! Dagen började inte så bra jag vaknade runt fem och hade feber men somna om efter en stund. Sen blev den bättre runt sex för då kom mamma och Lisa fisa in med paket och tårta! "Knaprade" i mig några ipren sen tog jag bussen till skolan. Kom hem runt fyra och då hade morfar och Ann kommit så vi packa lite picknick och ut i naturen bland alla djuren, haha. Kommer aldrig glömma min femton års dag för när vi var i skogen så skulle vi grilla. Vi hade med oss en engångs grill och den hävde pappa på en halv tändvätsk flaska och tände. Haha, hela grillen börja brinna, fan vad jag garva ;) Nu ska jag sova så jag blir piggare för jag måste vara hemma imorgon jag mår inte på topp precis.

Ha en super kväll alla ! ♥

Mina presenter lägger jag upp bilder på imorgon, Överraskning! :) 


En liten ledtråd ;)



kommentarer

KOMMENTERA HÄR ♥

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

Din blogg(hemsida):

Din kommentar:

trackback