Fredag :)

Nu sitter jag här lite alone, käkar godis och dricker lite cola som blev över efter Shadi var här.
 Vi åt ju inget för munarna babla så det blev inget äta av mer än tacos i stortsätt. Kände nu att det var länge sedan vi pratade så det känns skönt att få prata av sig lite & skratta av sig, hihih:) Imorgon ska jag ner på hockeyns dag och kolla på grabsen när dom spelar. Hoppas de blir kul men det blir det säkert. Det är fredag som sagt och så skönt med helg efter första veckan i skolan. Blir att flänga runt den här helgen och plugga lite matte, iallafall försöka.
Ha en super helg så kanske jag gör ett litet inlägg imorgon med,
       puss //Sara ♥



jätte länge sen jag använde mitt löshår kke ska använda de igen?


kommentarer
posted by: Anonym

Sara! Bilden måste du ha som profilbild på facebook!! Så sjukt fin! <3

2012-03-03 @ 13:06:32

KOMMENTERA HÄR ♥

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

Din blogg(hemsida):

Din kommentar:

trackback