Så gott som frisk

Hejsan allihopa! Nu är jag nästan helt frisk utom hostan. Men de är sak samma är glad för att jag orka med skolan idag.Känner att jag börjar tycka skolan bli jobbig igen men jag får väll kämpa lite nu sista terminen så blir de nog bra tillslut.  Idag ska jag städa mitt rum för de är helt kaos. Blev så när jag var sjuk då lät jag allt bara va liksom Plugga matte ska jag göra för nu ligger jag efter igen pallar inte matte, hatar matte, har om prov i matte, hatar om prov, jag vägrar fasen kommer gå åt satan ju! Lovade att jag skulle lägga upp bilder på de jag fick när jag fyllde så här kommer de lite bilder

hårinpackning


hylla

röda converse


 kameran 

 Har de bra// Puss Sara! 


kommentarer

KOMMENTERA HÄR ♥

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

Din blogg(hemsida):

Din kommentar:

trackback