3 December.

Hejsan! Det har hänt så mycket sedan jag bloggade sisst.. vet att jag suger på att blogga regelbundet. Igår var det 2 December vilket betyder att jag och David har varit tillsammans i 20 månader helt sjukt.sisst jag bloggade var jag nere i skåne, sedan dess har det gått ett bra tag. Vi hade det jätte kul där nere så jag
hann knappt ta några bilder. När jag kom hem var jag rätt slut. Så fick ingen tid till att blogga. Jag har börjat min 5v praktik på ekgården och är nu inne på tredje veckan, vill inte att praktiken ska ta slut jag trivs så himla bra och lär mig så mycket nytt som jag kommer ha så mycket nytta av i framtidren. Det är så skönt nu för att innan praktiken gick jag och var osäker på om jag hade valt rätt linje och nu visade det sig att jag verkligen vill jobba inom vården. Jag blir så glad av att lära känna nya människor, hjälpa dom och få så mycket bra respons och se att dom blir så glada av det lilla man gör. Nu har jag fått världens driv till att börja jobba extra och tjäna mina egna pengar på något som jag tycker om. Måste bara hinna med skolan oxå fast det löser dig. Idag ska jag, mamma och lisa åka in till stan för att köpa lite julklappar ska bli mysigt.Jag tycker om att köpa presenter och ge bort till dom man tycker om. 
 

kommentarer

KOMMENTERA HÄR ♥

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

Din blogg(hemsida):

Din kommentar:

trackback