Fredag 11/10-13

 
 
 
 
Hej! Jag kom hem från skolan för ca en timme sedan jag har hunnit äta och tagit med kameran ut för att ta lite bilder. Jag tycker hösten är himla fin! Synd bara att jag inte har någon som helst tid att vara ute och njuta av den. Det är sjukt mycket just nu med allt.. i skolan, hermma osv. Jag längtar sjukt mycket efter höstlov. Ska bli så himla skönt med lite ledigt.
 
 
Jag har snart kämpat mig igenom en hel vecka utan något som hellst socker (stolt) inte bröd med socker inte yoghurt ingen mat med socker.... noo sugar!!. Jag kände att jag behövde försöka bli av med sötsuget. Tycker det har gått hyfsat bra inte speciellt sugen längre, inte på samma vis. Men eftersom det är fredag så bakade jag dom här sockerfria chokladbollarna, kan inte säga att dom är lika goda som vanliga men dom duger. Dom inehåller kvarg, kakao, kaffe och kokos. Om det var någon som ville veta, hah. 
Ha en bra fredag!
 

kommentarer

KOMMENTERA HÄR ♥

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

Din blogg(hemsida):

Din kommentar:

trackback