14:39 Fredag

Jag kom på att det har varigt lite blogg torka här ett tag men nu blir det ett inlägg. Det har hunnit hänt ganska mkt här under veckan. Shoppat lite undet mellandags rean och hittat lite fyn. Jag träffat shadi en kväll och vi hade en liten film kväll. Det var mysigt ! Men i morse så sov jag ju så klart till typ tolv och jag vaknar av att det dunkar på dörren  jag går och öppnar där står det en kille med ett packet och i packetet var det min och syrrans one pice. Men när jag öppnar var det fel one pice till mig så nu vet jag inte om jag ska spara den som kom eller sicka till baka den och få den som är rätt.Det jag har nu kallas för beslutongest!!:(('
 Ikväll ska men träffa hela tjocka släkten !



Det är ju inte den jag drömde om precis ska jag skicka tillbacka den tycker ni ??


Här är bilder på mina fynd!






LOTS OF LOVE //Sara ♥


kommentarer

KOMMENTERA HÄR ♥

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

Din blogg(hemsida):

Din kommentar:

trackback