spontan konsert! :D

Idag har det inte hänt så mkt, men igår däremot jag vaknade av att pappa väckte mig vid halv ett och sa att det var telefån till mig. Det var min granne som undrade om jag vill följa med på konset med Eric saade och massa andra man tackar ju inte nej till ett sånt erbjudande. Satan vad glad jag blev. OMG jag dog.
Jag har haft lite smått ont i halsen idag av att jag skrek lite mkt igår men sånt får man ta.;)ERIC SAADE han är ju för snygg!Håva in lite autografer också fast inte Eirics för han skrev inga pga säkerhetsskärl:(
Nu ska jag nog fixsa lite sker sen blir det tv:en. Imorgon är det studie dag så nu går jag bara två 1/2 dagar i skolan innan jul lovet så nice.
lots of love// Sara ♥

kommentarer

KOMMENTERA HÄR ♥

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

Din blogg(hemsida):

Din kommentar:

trackback